16 augusti, 2006

Dag 203 - The end!

Istället för att försöka få tag på er alla så kan jag här meddela att jag inte kommer hem med fotboja.

Min ansökan är avslagen och jag har beslutat mig för att inte överklaga.

Efter ett antal incidenter på hemma plan känner jag att jag inte finner skäl och energi att spendera fyra månader i hemma miljö med konstanta tider att passa.

Istället föredrar jag att kunna leva ”fri” från de besvär och minnen jag har i Göteborg. Även om det får bli under dessa omständigheter.

Jag kommer tyvärr inte heller att fortsätta skriva i denna blog. Det är vissa som läser den som får mig att bli orolig över vad jag skriver så hela syftet med bloggen anses inte längre genuint.

Vi ses nästa år.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Aha hoppas du fixar sista tiden där inne .....
cu

14:29  

Skicka en kommentar

<< Home